اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۶۸۷۷

اظهارات سرمربی جدید تیم ملی تکواندو

اظهارات سرمربی جدید تیم ملی تکواندو
سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گفت: ما روی اسم‌ها تمرکز نمی‌کنیم و دیگر کسی در تیم ملی حاشیه امنیت نخواهد داشت و هر کسی عملکرد خوبی داشته باشد، انتخاب خواهد شد.
۱۶:۴۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

فریبرز عسکری در گفت‌وگویی، در مورد انتخاب وی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی تکواندو اظهار داشت: از خانواده تکواندو، استاد کریمی و شورای فنی که یک‌بار دیگر به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم با کسب نتایج جوابگوی محبت آنها باشم. قطعاً در مسیری که پیش رو دارم از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد و از تجربیات گذشته خودم برای موفقیت تکواندوی کشورم استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینکه مسئولیت سختی را برعهده گرفته است، گفت: می‌دانم که پست سخت و حساسی را برعهده گرفته‌ام و شبانه‌روز تلاش می‌کنم با توجه به اینکه تکواندوی ایران پتانسیل بالایی دارد، نتایج خوبی را در رویدادهای پیش رو کسب کنم. تکواندو طی ماه‌های گذشته یک مقدار دچار حاشیه شده بود و حالا از همه خانواده بزرگ تکواندو می‌خواهم دست به‌دست هم بدهند و تمام موانع برطرف شود و تکواندو دوباره موفق شود.

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که آیا در تیم ملی تغییراتی ایجاد خواهد شد یا خیر، افزود: ما در تلاشیم بتوانیم جوان‌های مستعدی را که در لیگ برتر فعالیت می‌کنند را در طی دو سال و نیم باقیمانده وارد رنکینگ کنیم. در حال حاضر ما بچه‌هایی را داریم که در رنکینگ جایگاه بالایی دارند. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، آنها می‌توانند در گرندپری شرکت کنند اما هدف ما این است که جوانان دیگر را به رنکینگ وارد کنیم تا در هر وزن حداقل ۳ نماینده داشته باشیم. مثل کشورهای کره جنوبی و روسیه که در هر وزن چند نماینده دارند و پیش از اعزام به مسابقات مختلف یک مرحله انتخابی برگزار می‌کنند و بهترین فرد را به مسابقات اعزام می‌کنند. من تلاش می‌کنم کسی در تیم ملی تکواندو حاشیه امنیت نداشته باشد.

عسکری در پاسخ به این سؤال که اردوهای تیم ملی از چه روزی آغاز خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه لیگ برتر هنوز تمام نشده است، در هفته‌های پایانی لیگ هستیم،‌تلاش می‌کنیم اردوهای تیم ملی به‌زودی ابتدای سال آینده آغاز شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی دستیاران خود را معرفی خواهید کرد، افزود: بنده چند سالی است با علیبسحاق کار می‌کنم، او یکی از مربیان خوب، منظم و متعهد است. قطعاً بسحاق کنار من حضور خواهد داشت و به گزینه‌های دیگر به‌عنوان مربی دوم نیز فکر می‌کنیم تا یکی از بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که طی چند سال اخیر یک سری بازیکن در تیم ملی بودند که علی‌رغم کسب نتیجه همیشه در تیم ملی هستند، آیا این روال ادامه خواهد داشت یا خیر، گفت: اساس برنامه‌ریزی ما به این شکل است. هر کسی در اردوها و مسابقات خوب باشد، در تیم ملی حضور خواهد داشت. ما روی اسم‌ها تمرکز نمی‌کنیم. بهترین‌ها را رصد و انتخاب می‌کنیم. در واقع دیگر کسی در تیم ملی حاشیه امنیت نخواهد داشت.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی تکواندو
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین